2017. január 23., hétfő

Kelly élete


Kelly élete
    1. fejezet: Kelly és Danny barátsága
Nekem sajnos elég gyakran kell iskolát válltogatnom, mivel a község, és a tanítók szemében nem vagyok valami rokonszenves.
De ez eggyeltalán nem meglepő, hiszen ki nem vetne meg egy olyan embert akiben egy vámpír déenese van? Igen, én félig vámpír vagyok. Pontosabban kb.75%-ig. De szerintem nincs ebben semmi érdekes. Nem tudom miért csinálnak ebből ekkora felhajtást. Bárcsak én is olyan lehetnék, mint a többiek! Akkor legalább nem érdekelnék senkit és talán beleolvadnák a tömegbe. Sőt nem talán, hanem biztos és kitudja talán egy-két barátot is szerezhetnék. De jó is lenne! Na mindegy. Miért is állmodozzak olyan dologról ami úgysem teljesül? Lehet, hogy kezdek megőrülni. 5-perc múlva lefekvés. Hamar elrepül az idő, ha az ember gondolkodik. Nekem már 20:00-kor le kell feküdnöm, mivel már 5:00-kor fel kéne kelnem. Az újj iskolám olyan messze van. Remélem jobban indul az első napom, mint az előző sulijaimban. Ó már 20:00-óra van le kell feküdnöm aludni. A holnapi nap nagy nap lesz számomra. Alig várom, hogy lássam az újj osztálytársaimat. Kíváncsi vagyok, kikkel járok majd együtt, és ki mellé üljek.
Beee, beee, beee!!!!
-Jaj! Máris 5:00 óra van? Ó ne már készülhetek iskolába. Az apukám 10 perc múlva munkába indul, anya pedig 20 perc múlva. Az apukám a fogak orvoslásával foglalkozik. Szerintem apa örül neki, hogy nem vagyok a betege. Ugyanis elég jól tudja, nem szeretem, ha a számban nyúlkálnak. Én is örülök neki, hogy nem ő a fogorvosom. Nem szeretnék kárt tenni az apukámban. 5 perc múlva mehetek reggelizni. Először felöltözök. Azután megfésülködöm. Most pedig fogat mosok. 5:05-öt mutot az óra. Már mehetek is reggelizni. Ha jól érzem, anya omlettet készít reggelie. S ahogy érzem tej lesz hozzá. S még egy kis piritós. Meg egy kis májkrém.
-Kelly! Kész a reggeli!
-Rendben anya! Máris megyek!
A villás reggelit elég hamar kivégeztük ahhoz képest, hogy mennyi fogás lett odarakva.
-Jaj! Máris 5:15-van? Úr isten el fogok késni a munkából. Jaj édes istenem! Megfogok váratni egy igen fontos beteget! Akinek éppen gyökérkezelése lenne!
-Jól van szívem. De akkor én a helyedben nem rimánkodnák, hanem inkább igyekeznék a munkába!
-Jaj drágám teljesen igazad van! Akkor én mentem! Sziasztok!
-Szia drágám
-Viszlát apa!
Hát ennyi. Apa elment és mindjárt anya is.
-Jaj kicsim nekem hamarosan mennem kell! Rakd vissza a tejet a hűtőbe!
-Rendben anya. Szia!
-Szia! Légy jó az iskolában.
Ne értsétek félre. Nincs év eleje, de nekünk most lesz évnyitónk. Egyedül a mi osztályunknak. Mivel a tavalyi 6. osztályból mindenki megbukott, nincsen 7. osztály most idén. Ezért van egy lehetőség, hogy újj osztály kerüljön az iskolába. S szerencsére én is azok között vagyok akik be kerülnek az osztályba. 6:00-kor kell indulnom, ha időre be szeretnék érni. Mivel én közben vagyunk nem kell ünneplőbe öltöznünk. Most 4- ofő óra lesz. Ó már 5:55- van? Akkor 5- perc múlva indulnom kell. Izgulok. Úgy érzem ez az iskola más lesz, mint a többi. Ó! Már 6:00 óra? Akkor indulhatok is! Vagyis inkább repülök. Máris 7:30 van. Szóval 30 perc múlva becsengetnek. Nahát egyre többen jönnek. Én inkább leülök az ablakfelöli padsor, első padjába, belülre. Két szőke leány leült mögém. Ugyan az a ruha van rajtuk. Sőt, a hangjuk is majdnem ugyan olyan.
-Bocsi leülhetek?
-Igen, persze.
Ja azt elfelejtettem említeni, hogy napszemüveg van rajtam, mivel nem szeretném, hogy lássák fekete a szemem. A fiú aki az előbb jött, jól ki van öltözve. Pedig mondták, hogy nem kell ünneplőbe öltözni. De ő mégis abban van.
-Én Danny vagyok. És te?
-Nem, én nem vagyok Danny.
-Nem. Én úgy értettem, hogy hogyan hívnak. Mi a neved?
-Ja! Engem Kelly-nek hívnak.
-Képzeld! Az anyukám kiöltöztetett ünneplőbe.
-Igen, azt látom.
-Az anyukám díszgallért is akart rám aggatni, csak én nem engedtem.
-Ó te szerencsétlen! Az én anyukám is szokott erőszakoskodni, csak könnyen lebeszélem róla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Na írjad ;)