2017. január 31., kedd

Szabi, az operatőr


Szabi, az operatőr
Engem Kiss Szabolcs Bélának (Szabi) hívnak és 16 éves vagyok. Egy jobb életlehetőség reményében utaztam Svájba. Találtam egy viszonylag nekemvaló munkát.
Operatőrt kerestek egy tv-nél. Mivel nemrég kiderült, hogy viszonylag jól bánok a kamerával, úgy gondoltam, hogy ez nem jelenthet gondot. Szerencsémre nemsok jelentkező volt, úgyhogy felvettek.
Az operatőr szakma mostanság nem túl hálás meló, főleg hogy már hiánycikk is. Mégpedig azért is hiányszakma, mert mostanában a riporterek nagyon bunkók, és mivel ha menekülniük kell általában a riporter fut elöl és mögötte az operatőr. Ezért az emberek ha dühösek (ami elég gyakori) az operatőrön töltik ki a dühüket. És ebbe elég gyakran belehalnak, vagy kilépnek (az előbbi gyakoribb. Több temető is épült csakis operatőröknek ( ez olyan, mint a börtön temetők, vagy a katonatemetők) mivel nagyon sok a halálos áldozat. Ezért már jár saját temető nekünk.) Mivel már nagyon kevesen vagyunk rendeteg fizetést kapunk+veszélyességi pótlék. De az operatőrök ezt már keveslik. Szerintük nincsenek elég jól megfizetve. (Semmilyen országban.) Ezért többször is sztrájkoltak. Az operatőrsztrájk az egyik legfurcsább dolog amivel az ember találkozott. Ez úgy működik, hogy nem végzik rendesen a munkájukat. A módszer az operatőrtől függ. Van aki egyáltalán nem forgat és van aki fordítva végzi a munkáját, ami olyan, hogy azt veszi fel amit nem kéne, és ami lényeges azt kihagyja. A tv adókat pedig lefizetik, hogy leadják azt, amit ők aznap felvettek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Na írjad ;)