2017. február 6., hétfő

Vámpír "család"


Vámpír „család”
Gabriel Daniels vagyok 16 éves. Egy nap találkoztam életem nőjével. Barnás haja és vörös szemei voltak. Megismerkedtünk. Egyszer eljött a nap, amikor elvitt a családjának bemutatni. Furcsa családja volt. Nem si hasonlítottak egymásra. Sorra jöttek egymás után bemutatkozni.

- Helló! Jukka vagyok!- mondta az, aki olyan volt, mint Jukka Nevalainen a rajzolt Nightwishos képről.
- Tarja.
- Lili.
- Petra.
- Stephany.
- John.
- Jeff.
- Hrrr....-morgott a végén egy furcsa kékhajú vörösszemű 2D utánzat.

Egy kicsit hasonlított rám. Én is 2D utánzat vagyok.
- Ő Jason.-mondta Lili.

Mint kiderült neki is Április 1-jén van a születésnapja, mint nekem. Ők vámpírok. Ragyognak a napon, és jobbak, mint az emberek. De irigylem Jasont!
Esme-pajzs/Gabe-gondolatolvasás
Jukka-altatás/Tarja-gyógyítás
Lili-jövőbelátás/Jason-akaratrákényszerítő
Petra-sötétség/John-4 elem
Stephany-kínzás/Jeff-pajzstörő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Na írjad ;)