2017. március 3., péntek

Félresikerült kísérlet


Félresikerült kísérlet
Jason Tusspot vagyok 17 éves. Bármennyire is szeretnék nem vagyok átlagos ember. Olyan
tekintetben nem, hogy én egy félresikerült kísérlet vagyok aki megszökött.

Ez a külsőmön is látszik. Kék a hajam és fekete a szemem, nehogy véletlenül is átlagosnak
érezzem magam. Szerencsére sikerült szereznem egy furcsa szerkencsűt amivel kevésbé
feltűnővé tehettem magamat. Egy fekete hajú, kék szemű, átlagmagasságú huszonéves átlag
embernek álcáztam magam (mellesleg a frizurámat is megváltoztattam a rend kedvéért).
Ennek a kornak a baromsága az úgynevezett UNIÓ. Normál esetben messziről kerülöm és
nevetek rajtuk, de sajnos most nem tehetem. Nem akartam véletlenül sem lebukni és ennek
legjobb módja, ha nem keltünk feltűnést. Az emberek 2 csoportra bonthatók "UNIÓ tagok" és
"lázadók". Én szívem szerint a lázadók felé húzok, de muszáj voltam az UNIÓ-ba belépni, mert
az emberek többsége ezt tette. A lázadókhoz kevesen mentek, és ha oda megyek, nagy a
veszélye, hogy lebukok. Kitaláltam egy álnevet (keresztnév maradt, vezetéknév nem), mert jobb
félni, mint megijedni. Kitaláltam magamnak egy életrajzot, mert nem mondhatom, hogy nem rég
születtem.
Szóval beléptem. Egyből elkezdték az unalmas alapkiképzést. A kiképzés után az UN. Frederick
9852 B-re kerültem. Új megnevezésem: Benet zászlós.
Unalmas és egyhangú munkát végeztem, mondhatjuk, hogy az alja munkát. Én értettem hozzá,
sőt többre is képes lettem volna, de minek? Van itt elég hülye aki gürizik. Én csak ráérősen
dolgoztam.
Szolgálaton kívül csináltam azt ami igazán érdekel, holoregényt írtam. Abban reménykedtem,
hogy ha befejezem, tán lesz rá kereslet, de szerintem jobb ha megtartom magamnak. Legalább
elfoglalom magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Na írjad ;)