2017. április 27., csütörtök

South Beach


South Beach
- Üdvözlöm minden kedves nézőnket Natalia Silverd vagyok és ez itt a külsőleges híragó!
- KÜLÖNLEGES HIRADÓ TE HÜLYE KURVA!!! - ordítja be a kissé zabos operatőr.
- Nem mintha történt volna vmi, de régi. Ez a gáz 2 órával ezelőtt még hányt!

A közben az operatőr aki az előbb bekiabált a felmondását írja. Ez látszik is a képen, mert Natali-nek csak a lábát mutatják.
Na térjünk vissza Natalihoz:
Most viszont már nem! Azt mondtam, hogy most viszont már nem! Ez neked szól Ince! Nem azért fizetünk, hogy engem filmez??!
- Menj innen Natali ez az én sztorim! - miközben Ginger ezt mondta odébb lökte Natalit a kamerától.
- Ginger Jones vagyok jó reggel minden tahónak aki minket néz! (teszem hozzá éjjel 2 óra van)
Ez a ház 2 órával ezelőtt még állt, de most már csak romhalmaz. Ha minden igaz itt bomba robbant és senki sem élte túl!
Most nézzük meg mi történt, de előbb reklám!
~ A víz tényleg folyik?
- Igen!
A tűz tényleg ég?
- Igen!
A Hétköznapi Hírlapból mindez megtudható?
- Igen!
Igen, a Hétköznapi Hírlapból mindez megtudható! Hétköznapi Hírlap! Ez a jó választás.
(Térjünk vissza Gingerhez.)
- A reklám előtt ott tartottunk, hogy nézzük meg mi történt. Egy társasház South Beach belvárosában úgy 2 órával ezelőtt...
Andrew és Paige veszekednek. Jelenleg azért, mert Andrew összes zoknija eltűnt és Paige-t vádolja, hogy ő tüntette el, mert nincs kedve kimosni.
- Hova tüntetted a zoknijaimat!? - kérdezte dühösen Andrew.
- Én sehová! Haggyál már végre! Keress más bűnbakot! - ordította Paige.
- Te vagy a nő, te vezeted a háztartást!
- Kössz, hogy emlékeztetsz rá, de ettől nem leszek okosabb - kiabált - menj el és vegyél magadnak zoknikat.
- Vegyél, vegyél egyszerűbb lenne megtalálni!
- Akkor találd meg és engem hagyál békén! - fakadt ki Paige.
- Találd meg te és mosd is ki. Mosd ki az összeset! - mondta Andrew.
- Miért én találjam meg??? Ott van ahol hagytad!!!
- Én a szennyes kosárban hagytam!
- De ott nincs!
- De én máshol is ott hagytam! Tán elsétáltak??
- Az meglehet amilyen koszosak és büdösek voltak. Nem lehetett megmaradni velük egy helységben.
- De hát Chris nadrágja koszosabb! Az egész egy merő penész! Szinte 2 lábon jár!
- Az lehet. Sőt az is eltűnt. Csak az a kérdés hova.
Egyikük sem sejtette, hogy másnap a Szennylap oldalain láthatják viszont ruháik képeit. Ugyanis a Szennylap szerkesztőjének szabad bejárása van a lakásba. Amy "szennyeződéseket" gyűjt a következő számhoz. Debbie is dolgozik, ő kívülről fényképezi a helyszint, és igyekszik lekapni a polgármestert, mert ő egy "makacs szennyeződés".
Közben Chris és Jack az erkélyen ült sörözgetve. Nézték Debbie-t, és hallgatták Andrew-t Page-et.
Debbie azon gondolkozott csalhatná ki a polgármestert a házából, hogy lekaphassa. Aztán eszébe
jutott, mint derült égből villámcsapás. Mit utál a világon a legjobban a polgármester? (Inkább kit, mint mit, de ez csupán részlet kérdés.) A polgármester Sportacust utálja a legjobban, és meg akarja ölni. Ez persze nem jut el Sportacus agyáig. Debbie ide hívja Sportacust, aki meg is érkezik. könyv próbálkozások – 16. lap
érkezik.
- Miben segíthetek?
- Gyere és elmondom. - ezzel félrehívta Debbie és elmentek a ház előtti udvar egy kevésbé
feltűnő részére. Debbie ott elmagyarázta Sportacusnak, hogy ő csak egy fotót szeretne a polgármesterről, csak az nem jön ki, és így nem tudja lekapni. Amíg ezt magyarázta megérkezett a ház szégyene: Romeo.
A szomszéd erkély Juliáékhoz tartozott. Julia és Romeo szerelmesek voltak, csak Romeo mindig eltéveszti az erkélyt, a hibáját pedig észre nem venné. Mint mindig most is Chrisnek udvarolt Julia helyett:
- Ó Julia! Ó édes violám! Én egyetlen rózsabimbóm. Légy az enyém örökre! Hadd zárjalak keblemre!
Chris és Jack először Romeora, aztán egymásra néztek. Végül Chris megszólalt:
- Húzzál már innen! Nem zavar, hogy én nem Julia vagyok? Tanuld már meg végre hol lakik a szerelmed!
- Julia egyetlen szerelmem, ne taszíts el!
És folytatta az óbégatást, amivel felverte a ház összes lakóját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Na írjad ;)