2017. június 5., hétfő

A költözés


A költözés
1. A kezdetek
Már régen elhatároztam, hogy kisebb házba költözöm, de most végre jó úton haladok felé.
Kinéztem egy lakást, egy belvárosi társasházban. Sőt nemcsak kinéztem, hanem meg is vettem.
A szomszédaimat még nem ismerem, de csak jobb lehet, mint egyedül (persze a régi házamat
eladtam, és ami megmaradt elment a "tartozásaimra").
A beköltözést hajnalok hajnalán sikerült lebonyolítanom, egy csapat bunkó költöztetővel. Azért
bunkók, mert olyan hangosan dolgoztak, hogy nemcsak a ház, hanem a környékbeli utcák is
tőlük voltak hangosak. Nem csodálom, hogy a ház lakói zabosak voltak, és istenigazából
rájöttem, hogy hiba volt kihagyni a reggeli kávét, mert így sokkal ingerlékenyebb vagyok és
könnyen teszek olyat, amit később megbánhatnék (az más tészta, hogy nem szoktam).
A ház egyik lakója, aki egy morcos férfi volt, és mellesleg azt állította, hogy ő ház közös
képviselője, odajött hozzám és elkezdett velem ordibálni.
- Hogy képzeli, hogy hajnalok hajnalán ekkora zajt mer csapni? Itt mások aludni próbálnak!
Azonnal távozzon innen! - ordította.
- Én itt lakom! Te tűnj el! - ordítottam vissza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Na írjad ;)