2017. március 6., hétfő

Bevezetés, Tárgyalás, Befejezés


Bevezetés, Tárgyalás, Befejezés
Jason vagyok és 2998-at írunk. Tán látszik is a találmányokon. Sok mindent találtak már fel pl.:

olyan vakond riasztót, ami kanálcsörömpöléssel riasztja el a vakondokat (de nem működik,
ahogy mostanság a feltalált találmányok 80%-a). A találmányok többségét hétköznapi
használatra szánják, ezért a tv-ben reklámozzák őket. Ennek következtében annyira
megszaporodtak az ilyen reklámok, hogy külön tv csatornát kell nekik biztosítani, ahol a nap 24
órájában állandóan reklámok mennek. Ez a csatorna az NTV.
Én és barátaim Rose és Pete, a kanapén unatkoztunk. Rose szőke hajú, zöld szemű, kb. 150 cm
magas, elég vékony (olyan vékony, hogy személy szerint hízókúrára fognám).
Ez még 100 évvel ezelőtt lehetetlen lett volna, de magamhoz tértem. Egy 10 évvel ezelőtt
feltalált találmánynak köszönhetően vissza lehet hozni a nem túl régen elhunyt halottakat
(nagyjából 1 hét a max.). Ahogy a barátaimtól megtudtam 36 óráig voltam halott. Hát nem
döntöttem meg még a saját ginis rekordomat sem.
Ebből az esetből 3 tanulság.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Na írjad ;)