2017. március 7., kedd

Sose szóld el magad


Sose szóld el magad
A nevem Báthory Tünde és 22 éves vagyok. Együtt lakom barátaimmal, Szilvivel és Sanyival.
Szilvinek vállig érő szőke haja van, amit összefogva hord, és zöld szeme. Sanyinak rövid fekete
haja, és barna szeme van, nekem pedig derékig érő hosszú fekete hajam, és barna szemem van.
Nehéz elhinni, hogy már 2998-at írunk, mert ha kinézünk az ablakon ezt nem látni (láttam régi
fényképeket, és az utcaneveket leszámítva nem sok változást láttam).

Most végeztünk tartalmas ebédünkkel (pizzát rendeltünk), és leültünk tv-ét nézni. Bekapcsoltuk
a KTV-én és megnéztük a teletextet. Már délután 2 óra van, de ennek ellenére még mindig "A
szerelem kastélya" ment (egy szerelmes film, ami nem szól semmiről). Még tíz percig kínoztuk
magunkat, míg végül vége lett. Aztán 20 perc reklám és ajánló következett. Végül 1 órás
késéssel elkezdték a "DD shoppot". Azért nézzük, mert itt reklámozzák az összes olyan
találmányt, ami nem működik.
Így szólt a reklám:
"Jó reggelt marhák! Itt a legújabb szemét, a csörömpölő 2000! Ez a csodás szerkezet
kanálcsörömpöléssel riasztja el a vakondokat. Mindenkinek, akinek kertje van, jól jöhet, de ha
nincs kerted, akkor is megrendelheted! Rendeld meg most! Mire vársz? Ja, telefonszám is kéne?
Találd ki!"
- Ugyan már ki lenne az a hülye aki megrendelné? - tettem fel a költői kérdést.
- Mit tudom én! Mondjuk Szilvi! - válaszolta Sanyi.
- Ugyan már, ő sem olyan hülye! - jelentettem ki.
- Biztos vagy benne? - kérdezte Sanyi.
- Igen. - válaszoltam.
- Akkor nézz oda! - és mutatott az éppen telefonálni próbáló Szilvire.
- Ezt elszóltam. - jelentettem ki.
- Ja, ezt tényleg elszóltad. - mondta Sanyi.
- Azonnal közbe kell lépnünk, mielőtt megtalálja a megfelelő számot. - jelentettem ki.
- Igazad van. - mondta Sanyi. Odamentem Szilvihez:
- Szilvi kérlek, tedd le a telefont. - kértem tőle, de nem reagált.
- Jaj, ne légy már ilyen tutyimutyi! Majd én megmutatom, hogy kell. - mondta Sanyi és ő is
odajött.
- Tedd már le azt a szerencsétlen telefonkagylót és a telefonnal együtt a földhöz vágta.
Utána újra én próbálkoztam, mert a mobiltelefon még mindig létezik, és nekünk van olyanunk.
- Szilvi ne rendeld meg a csörömpölő 2000-ret! Mi nem lakunk kertes házban, nálunk nincs
vakond és egyébként sem működik és sosem fog működni. Még a számot sem tudjuk.
- Hagyd majd én. - mondta Sanyi. - Szilvi az istenért hagyd már ezt a baromságot! Ez csak
szemét ők maguk mondták! IH csak szemetet reklámoznak, ami többnyire még az egészségre is
ártalmas. Sőt ilyet tud tudok mondani pl.: a poroltó 5000, ami úgy nézett ki, mint egy poroltó,
csak üres volt, vagy a zsebhangszóró 2999, ami a fülhallgató utódja lett volna, csak aki
használta, az megsüketült. Ennek vajon mi a hibája? Elgondolkodtál már rajta? Szerintem még
egy lándzsa is többet és ellenük. Különben is mi panelben lakunk csoda lenne, ha nekünk
vakondunk lenne. - miközben ezt mondta meglátta a mobilt. Amint befejezte a mondandóját
megfogta és olyan erővel vágta ki az ablakon, hogy már nekem fájt mikor földet ért. Szegény
telefon. A mobil a 5 emelettel alattunk lévő járdán ért földet. Arra csoszogott egy öreg hölgy és
ezt mondta felháborodva: Ezeknek könnyen megy, hogy így dobálják ki a holmijukat az ablakon!
Bezzeg az én időmben. - sóhajtott egyet és tovább csoszogott.
Végül sikerült meggyőznünk Szilvit. Tovább néztük a tv-ét és egy elég gyenge akció filmet
sikerült elkapnunk. Az egyik leggyengébb jelenet az volt, amikor a gyilkos belopózott a szobába
és mikor jött a leendő áldozat fellebbent a függöny és mindketten szívrohamot kaptak egymástól.
A film után a híradó következett, ahol bemondták, hogy a csörömpölő 2000 felrobban, ahogy
üzembe helyezik. Még jó, hogy nem rendeltük meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Na írjad ;)